Thursday 12 July 2012

wah aku dah ade blogs sendiri . Terima Kasih ( sambil melambai ala2 miss world )  . Tapi aku jadi blur lah pulak .... nak tulis apa ekkk ........ 

Susah gak ye nak mengarang Blogs ....

mesti korang blurkan kenapa aku memilih cucur cempedak ? 

dah takpayah susah meneka . Sebab waktu aku tengah pening memikirkan nama untuk blog aku nie kebetulan cucur cempedak ada depan aku ( sambil makan  ) so selambe badak aku taip nama blogsku cucur cempedak ....


                                                            ini adalah cucur cempedak


mesti korang terliur tengok cucur cempedak nie .... heheheheheh  jgn marah na . sebab tinggal beberapa butir ajo cempedak tu .

p/s uik .... kaki siapa tu ?

oklah sampai sini je coretan dan bebelan aku ..... 

bye

 

No comments:

Post a Comment